دسته‌بندی نشده

خصوصیات و ویژگی‌های سوهان خوب

خصوصیات و ویژگی‌های سوهان خوب

شما از خصوصیات و ویژگی‌های سوهان خوب چه می دانید؟

برای اکثریت افرادی که به شهر قم مسافرت می‌کنند، خرید سوهان بعد از زیارت حرم حضرت معصومه (س) یکی از واجبات است. ولی با این حال، یافتن سوهان خوب و با کیفیت برای بسیاری از افراد کار دشواری می‌باشد. به همین دلیل، بر آن شدیم. در ادامه خصوصیات و ویژگی‌هایی که یک سوهان خوب باید داشته باشد، را به شما معرفی کنیم.

 

همه خصوصیات و ویژگی‌های سوهان خوب

توجه به رنگ و روغن

اولین ویژگی که باید در هنگام خرید این شیرینی به آن توجه کرد، رنگ آن است. یک سوهان خوب دارای رنگ قهوه‌­ای روشن و همچنین عطر و طعم خوب می‌باشد. چرا که استفاده از هر نوع رنگ مصنوعی و یا مواد دیگر برای ایجاد رنگ در این شیرینی ممنوع است و مجاز نمی‌باشد. علاوه بر این در هنگام خرید، این شیرینی آن را بو کنید. از خرید شیرینی‌های مانده و فاسد خودداری کنید.

دیگر ویژگی و خصوصیتی که یک سوهان خوب دارد، به روغن آن مربوط می‌شود. زمانی که به خرید این شیرینی می‌پردازید، به روی آن توجه کنید. روغن نباید بر روی این شیرینی دلمه بسته باشد.

سالم بودن داخل قوطی

سالم بودن سوهان‌های داخل قوطی خصوصیت دیگری است که سوهان خوب دارد. در زمان خرید، اگر قوطی این شیرینی را باز کنید، نباید بیش از یک قطعه آن خرد شده باشد.

ترد و نچسبیدن به دندان

سوهان خوب و درجه یک، سوهانی ترد است که رنگ تازه‌­ای دارد و به دندان نمی­‌چسبد.

تولید شده در مراکز مجاز و معتبر

در نهایت باید گفت که در زمان خرید این شیرینی، حتما آن را از تولیدی­‌های مجاز و مراکز معتبر که دارای مجوز و پروانه بهداشت می‌باشند. تهیه و خریداری کنید. بنابراین دقت کنید، که بر روی قوطی این شیرینی مشخصات کارخانه، پروانه بهداشت، ترکیبات، تاریخ مصرف و وزن خالص نوشته شده باشد.

 

خرید انوا سوهان درجه یک از ایستاتیس برتر! کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *